Wichtig! Nach der Registrierung erhalten Sie eine E-Mail mit ihren Zugangsdaten.
Absender der E-Mail: info@burunduk.ch

Fotos, Videos, Grafiken und (Texte) sind urheberrechtlich geschützt!

hommage aux bénéfices vantés

in Fragen vor der Anschaffung 13.08.2019 11:03
von Banning | 56 Beiträge

Als iemand die een breed scala aan hardlopers heeft gecoacht die drie uur proberen te breken voor de marathon, heb ik gemerkt dat bepaalde patronen uit hun vorige hardloop naar boven komen die bijna universeel lijken. Sommige hiervan zijn gebaseerd op gewoonten en kunnen zeer positief zijn in het verbeteren van iemands racetijden. Anderen, zelfs degenen die nuttig lijken, kunnen hen in feite weerhouden van het bereiken van hun doelen.

Van de vele obstakels die in de weg staan ??om 26,2 mln in minder dan drie uur te rennen, is er een die misschien wel de meest schadelijke is van allemaal. Helaas is het misschien ook de meest voorkomende voor ambitieuze hardlopers. Met Adidas Superstar Mujer de juiste discipline, motivatie en begrip van de basisfysiologie is het echter ook het gemakkelijkste obstakel om te overwinnen op de reis naar uw sub-drie.

Albert Einstein was geen hardloopcoach, maar als hij dat wel was geweest, denk ik dat dit beroemde citaat het raamwerk voor zijn coachingfilosofie zou hebben gelegd: "Krankzinnigheid Nike Air Zoom Pegasus 32 Donna doet steeds opnieuw hetzelfde, maar verwacht andere resultaten."

Lees die regels opnieuw. Hoe resoneren ze met je eigen hardlopen? Hoe vaak heb je persoonlijk geprobeerd om drie uur in een marathon te breken om slechts enkele minuten (of seconden!) Tekort te schieten?

Het goede nieuws is dat je dat resultaat kunt veranderen door je patronen en gewoonten te veranderen binnen de basis van je training.

Het belangrijkste obstakel voor het breken van drie uur in de marathon is niet je leeftijd, je dieet of de afstand van je langste run; het is gewoon niet genoeg variatie in de training die je wekelijks en maandelijks volgt.

Vertel me of deze weekstructuur er bekend uitziet:

Maandag tot en met vrijdag - Steady Running van 30-60min, in principe op hetzelfde inspanningsniveau, misschien met een paar sprints of een verkeerd www.hamsterylittlebillys.nl begrepen tempo-run die daar voor een bepaalde maatregel wordt gegooid.

Zaterdag of zondag - Een moeizame, langdurige poging om hulde te brengen aan de aangeprezen voordelen van een wekelijkse lange run

Als dit helemaal met u resoneert, blijf dan lezen.

Dus, wat definieert vari?teit in hardlopen? Hoe kunnen we als serieuze hardlopers eindelijk die gigantische taak van drie uur kraken breken?

Ten eerste is het erg belangrijk dat we eerlijk zijn met onszelf over de huidige fitnessniveaus en waar we staan ??in onze sub-3-zoektocht. Ik geloof dat je maar zestien weken toegewijde training nodig hebt om de naald echt te bewegen met je hardloopprestaties.

Gebruik de onderstaande richtlijnen om ervoor te zorgen dat je op een goede plek bent voordat je je volgende marathonopbouw richting dat sub-drie doel aanpakt. Als u aanzienlijk Nike Air Presto Donna buiten deze parameters bent, zou ik willen voorstellen om babystappen te nemen om weer op het goede spoor te komen.

Kan het niet helpen, maar post dit. Mijn favoriete hardloper is gestopt. Was zo opgewonden om hem te zien rennen in de laatste Olympische Spelen waar hij uiteindelijk uit viel vanwege een hamstringblessure. Heel jammer dat hij het competitieve veld van hardlopen verlaat. Al het beste.

Ryan Hall, de snelste marathonloper in de Amerikaanse geschiedenis en de enige atleet in de Verenigde Staten die een uur brak voor de halve marathon, kondigde zijn pensionering aan van het wedstrijdrennen op vrijdag. Hij is 33. Hall, die Olympian in 2008 en 2012 was, zal niet racen bij de Amerikaanse Olympische Marathonwedstrijden 2016 op 13 februari in Los Angeles. Sinds 2012 heeft hij een aantal verwondingen en gezondheidsproblemen Asics Gel Lyte 3 Femme opgelopen die de voortgang van een loopbaan die geschiedenis heeft onderbroken hebben onderbroken en velen geloofden dat ze een nog grotere belofte hadden.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: ursjunk
Forum Statistiken
Das Forum hat 6603 Themen und 21795 Beiträge.

Heute waren 25 Mitglieder Online:

Besucherrekord: 101 Benutzer (06.10.2016 22:29).

Xobor Xobor Community Software